Saturday, April 28, 2012

Kepulangan yang dinanti..

tajuk entry tak agak2 kan..dah 5 minggu dah joyah balik Malaysia...3 minggu menghabiskan masa cuti ngan cik supyan, 2 minggu lagi ngan anak2 je.. kali ni joyah dah tak ikot cik supyan balik dubai dah konon nak belajo bawak kete..tahun depan boleh la hantar alya p sekolah..

Alhamdulillah, cita2 dah tercapai sket dah..sepanjang 2 minggu tu joyah dah berjaya drive ke pekan Pantai Remis, Beruas ngan Manjung..selebihnya, pusing2 kampong jek..tapi memang bangga gila2 la boleh bawak kete..hik..hik..sian kat aku..orang lain  bawak dah ke mana2 tak heran pon kan..

gambor joyah ngan kete baru lom ado..eh?!kete baru?!ngee...oleh yang demikian, layan je la apa yang ada yek..


amira husna pipi kembong

posing siket @ Dubai airport..flight lambat lagi da..

joyah pon nak jugak..bersama kanak2 yang nyenyak tido..

tu dia barang2 kitorang..6 beg beso..beg kecik2 blom kire lagi..
oh..yang bulat itu adalah abang joyah, bersama isteri n anak beliau..

rajin...xtvt sementara menunggu abah mereka collect luggage..

mekaseh makngah, tompangkan kami bermalam..
tu baru gambo mase kat airport ngan kat umah makngah pakngah kanak2 ni,  lain belom lagi..siket mase lagi joyah rajin berblog balik kot..sebab..sebab..joyah dah dapat keje..kat kl jugak kali ni..he...insyaAllah senin ni start..sempat la jenguk2 blog jap mase lunch tu..semoga bertemu di lain waktu dan semoga joyah bertambah rajin dalam segala aspek..eceh..ba-bye..



15 comments:

  1. Replies
    1. laju btoi mak enchik komen..
      yeeeyyy jugak..

      Delete
  2. Keje kat mana tu Joyah.. Bila nak balik Pantai lagi.. Mehla kita jumpa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat kl la cik wa..nnti cik supyan blk kg bln dpan kite jmpe yek..susah btoi nk jmpe kn..huu..

      Delete
  3. sikitnye gambo... boh la bebanyak sket...hee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon..sapekah anda,ce boh name..huu..

      Siket ke siketzzz...hua..

      Delete
  4. weih....cik kak....amboiii...balek tak bekabo...
    kite nungggu le dia..ecehhh macam le tunggu...hehh...

    keja mana nnti....?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aha..teka la,joyah keje mane..hee..joyah keje kat great eastern la..jeng..jeng..

      Ni akak nyer fridge magnet ade ni..bile ntah nk bg..

      Delete
  5. ni yg x pueh ati ni...dpt koje kt KL tp x bgtau....tp desas desus kata ko kje same kompeni ngan GHAN ek??? GHAN plak dh start coti berslin...x dapek la nk lunch ber4....xpe ko roger jek aku...opis ghan ngan opis aku sekangkang amira jek pong...heeeeeeeee

    welcome back...sebenier aku mane...heeeeeeeeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mu la antara insan2 terawal yg dpt sebenier tu mrsecam..cpt je gosip smpi kn..joyah dh bahagie keje kt sini ni..hee..

      Delete
  6. Salam akak Joyah & abe Pyan.. welcome back to Malaysia.. awat balek sonyap2 jo..Leh Teman hntr menteri2 FaSoLa sambut kepulangan deme b4.. alhamdulillah, sihat bebenor bebudak cilik 2 org tue... Tahniah ler dah leh bawak keta BMW 3series tue... leh la Cik Joyah uptodate blog nie..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mekaseh la bain..bnyk mu nyer BMW...xmampu la joyah..joyah mampu bwk lori kecik jek..

      Delete
  7. sonoknyer balek mesia kanns.. ehhhee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sonot le tuan aji..uii...blogging blk yek..

      Delete
  8. me x sempat nk ajor depan pc ko (atau x pandai nk ajor harhar2): How to Make an Animated GIF from a Video in Photoshop CS5

    http://www.wikihow.com/Make-an-Animated-GIF-from-a-Video-in-Photoshop-CS5

    u wrote: cmane en_me wat gambo 1st tu gerak2..cunn..
    jakun sket joyah ni..

    ReplyDelete

anything 4 me?